Na osnovi čl. 40. i 41. Zakona o ustanovama („Narodne novine“ br. 76/93, 29/97, 47/99, 35/08, 127/19), čl. 20. st. 6. Zakona o knjižnicama i knjižničnoj djelatnosti („Narodne novine“ br. 17/19, 98/19), čl. 15. Statuta javne ustanove «Gradska knjižnica i čitaonica Frane Petrića» od 01. ožujka 2017. i 1. listopada 2019. i članka 1. Odluke Gradskog vijeće Grada Cresa od 28. siječnja 2021. godine, Gradsko vijeće Grada Cresa raspisuje
N ATJEČAJ
ZA IZBOR I IMENOVANJE RAVNATELJA/RAVNATELJICE JAVNE USTANOVE
«GRADSKA KNJIŽNICA I ČITAONICA FRANE PETRIĆA»
Za ravnatelja/ravnateljicu javne ustanove «Gradska knjižnica i čitaonica Frane Petrića», može biti imenovana osoba koja udovoljava sljedećim uvjetima:
– završen diplomski sveučilišni studij ili integrirani preddiplomski i diplomski sveučilišni studij ili specijalistički diplomski stručni studij ili s njim izjednačen studij,
– položen stručni knjižničarski ispit,
– najmanje pet godina rada u knjižnici,
– stručne, radne i organizacijske sposobnosti.
Uz prijavu je potrebno priložiti sljedeće dokaze:
– životopis s opisom dosadašnjeg rada,
– plan rada za četverogodišnje razdoblje,
– dokaz o hrvatskom državljanstvu (preslika domovnice ili osobne iskaznice),
– dokaz o stručnoj naobrazbi (preslika),
– dokaz o položenom stručnom knjižničarskom ispitu (preslika),
– dokaz o radnom stažu evidentiranom u bazi podataka Hrvatskog zavoda za mirovinsko osiguranje (elektronički zapis o podacima),
– dokaz o najmanje pet godina rada u knjižnici (ugovor ili rješenje ili potvrda poslodavca- preslika)
– uvjerenje da se protiv kandidata/kandidatkinje ne vodi kazneni postupak, ne starije od 30 dana od dana raspisivanja natječaja (izvornik).
Smatra se da položen stručni knjižničarski ispit ima i osoba koja je oslobođena polaganja stručnog knjižničarskog ispita na temelju zakona kojima je uređivana knjižnična djelatnost, te je kao dokaz prijavi na natječaj potrebno priložiti kopiju rješenja ili drugog odgovarajućeg akta.
Ravnatelj/ravnateljica se imenuje na 4 (četiri) godine, a ista osoba može biti ponovno imenovana.
Na natječaj se mogu javiti osobe oba spola.
Osobe koje prema posebnim propisima ostvaruju pravo prednosti pri zapošljavanju i imaju prednost u odnosu na ostale osobe samo pod jednakim uvjetima, moraju se u prijavi na javni natječaj pozvati na to pravo. Osoba koja se u prijavi pozove na to pravo obvezna je priložiti odgovarajuće isprave kao dokaz o statusu te druge dokaze sukladno posebnom zakonu kojim je uređeno to pravo.
Osoba koja se pozvala na pravo prednosti na temelju Zakona o hrvatskim braniteljima iz Domovinskog rata i članovima njihovih obitelji („Narodne novine“ broj 121/17, 98/19) dužna je dostaviti sve dokaze iz članka 103. navedenog Zakona. Dokazi za ostvarivanje prava prednosti prilikom zapošljavanja objavljeni su na mrežnoj stranici Ministarstva hrvatskih branitelja Republike Hrvatske.
Nepravodobne i nepotpune prijave neće se razmatrati.
Rok za podnošenje prijava je 15 dana od dana objave natječaja u „Narodnim novinama“.
Prijave se predaju osobno ili poštom preporučeno na adresu: Gradsko vijeće Grada Cresa, 51557 Cres, Creskog statuta 15, s naznakom «Javni natječaj za ravnatelja ustanove-ne otvarati».
O rezultatima natječaja kandidati će biti pismeno obaviješteni u zakonskom roku od dana isteka roka za podnošenje prijava.
KLASA:100-01/21-1/1
URBROJ:2213/02-01-21-4
Cres,1. veljače 2021.
GRAD CRES
GRADSKO VIJEĆE